cholera, podjadę dzisiaj tego rapida oblukać w końcu
Nie dotykałem na żywo ani Rapida ani C-Elize ale... konkrety wyglądają tak:
Najtańsze auta z klimą:
Rapid 1.2 Active + 4000 za pakiet z klimą - rabat obowiązkowy = 47860zł.
C-Elysse 1.2 Attraction + 4000 za klimę = 43900zł.
Silniki podobne - z tym, że w Skodzie to "słynny" 3 cylindrowy HTP :szeroki_usmiech oraz podana cena nie uwzględnia żadnego rabatu na Citroena (a wiadomo, że nie da się kupić Citroena bez rabatu :lol
Najtańsze auta z klimą i dieslem:
Rapid 1.6 TDI 105km Active + 4000 klima - rabat obowiązkowy = 62860zł
C-Elysse 1.6HDI 92km Attraction + 4000 klima = 53900zł.
Silniki porównywalne, Rapida chyba lepszy bo mocniejszy Ale różnica w cenie powala.
Wyposażenia nie chce mi się szczegółowo porównywać, ale obawiam się że Citroen ma znacznie bogatsze..
cholera, podjadę dzisiaj tego rapida oblukać w końcu
Nie dotykałem na żywo ani Rapida ani C-Elize ale... konkrety wyglądają tak:
Najtańsze auta z klimą:
Rapid 1.2 Active + 4000 za pakiet z klimą - rabat obowiązkowy = 47860zł.
C-Elysse 1.2 Attraction + 4000 za klimę = 43900zł.
Silniki podobne - z tym, że w Skodzie to "słynny" 3 cylindrowy HTP :szeroki_usmiech oraz podana cena nie uwzględnia żadnego rabatu na Citroena (a wiadomo, że nie da się kupić Citroena bez rabatu :lol
Najtańsze auta z klimą i dieslem:
Rapid 1.6 TDI 105km Active + 4000 klima - rabat obowiązkowy = 62860zł
C-Elysse 1.6HDI 92km Attraction + 4000 klima = 53900zł.
Silniki porównywalne, Rapida chyba lepszy bo mocniejszy Ale różnica w cenie powala.
Wyposażenia nie chce mi się szczegółowo porównywać, ale obawiam się że Citroen ma znacznie bogatsze..
No no za dizla prawie 10 tys różnicy fju fju. Tu faktycznie "cytrynka" może trochę zwojować Polski rynek
W Polsce wszystko ma szansę zawojować rynek, jak będzie tanie i bedzie sedanem - nawet małym. To dla biednego Polaka namiastka limuzyny. Niestety poziom zamożności dyktuje pewne zachowania. A każdy samochód (za wyjątkiem np. takich jak nasze Octavki) typu hatchback, jest mniej pakowny niż limuzyna, chociaz bardziej praktyczny (złożenie tylnej kanapy). Ale statystyczny Polak nie ma małego hatchbacka - do miasta i dużej limuzyny na dalsze wyjazdy. Ma JEDEN samochód i on musi byc pakowny. A limuzyna taka jest, chociaż mniej funkcjonalna. Dlatego dla mnie najbardziej wartościowe są autka takie jak: moja Octavka :szeroki_usmiech, Laguny hatchbacki, starsze Cariny hatchback, Xsary itp.
Wczoraj stałem dłuższą chwilę przy 301, a więc bracie Citroena.
Auto może nie szczególnie urodne, wręcz powiedziałbym że nieco pozbawione jakiegoś głębszego charakteru, niezbyt masywne, choć też nie tak żenujące jak jakaś Siena. Jak wózek dla mniej wymagających pewnie się przyjmie, choć mało tego na drogach jak na razie.
Komentarz